Fototävling hos Thea

Jag är med i en fototävling hos denna tjejen där temat är ''Något fint''. Så det kan vara vad som helst som man helt enkelt tycker är fint! Om du också vill tävla så gör du det här. Priset är en valfri produkt från tvspelsweb.se.

Här är mitt bild och mina motiveringar:
Bilden:
Jag tycker att den här bilden är väldigt fin för att jag älskar Paris och Eiffeltornet är ett väldigt fint motiv. Jag tycker att jag lyckades få till en bra vinkel,en fin himmel,bron,lite av floden plus en liten man i det vänstra hörnet som även han fotar eiffeltornet, så det tycker jag blev väldigt fint tillsamands! Men min främsta anledning till att jag valde just denna är som sagt att jag älskar Paris och jag älskar Eiffeltornet för att de är så fina helt enkelt :).

Priset:
Jag vill helst ha en reflexskärm som finns här för att jag har ingen (och har velat ha en länge!) och kan verkligen behöva en eftersom mitt största intresse är foto och jag vill kunna fota fina porträtt då ljuset studsar från reflexskärmen och mot motivet. Det verkar bli ett väldigt fint ljus då! (Av det jag har sett.)

Fingers crossed!

Kommentarer
Postat av: thea - tävling på bloggen!

jättekul att du är med :) och fint bidrag har du också! lycka till :)

2012-03-21 @ 10:47:55
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

sv: allt bra idag? kram

2012-03-21 @ 14:06:31
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jättefin bild!

2012-03-22 @ 15:52:17
URL: http://fannyh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0