Är med i en tävling

Jag är med i den här tävlingen hos Petronella och Maja!
Temat var något personligt eller något som har en historia bakom sig.
Jag valde denna bild för att när jag praoade på ett ställe så fick jag gå ut och fota och sedan testa och lära mig att redigera bilder på photoshop. Så då gick jag ut och tog några bilder, och här är en av dem.
Jag tog den i Göteborg där jag bor nära hamnen. Jag tycker om att fota cyklar,speciellt gamla :) Jag vet inte riktigt varför men det blir så fint när man fotar dem! :)
Om jag vann skulle jag vilja ha det här och det här!

Kommentarer
Postat av: maja - fotogeniquee

Vad roligt att du är med i vår fototävling! Lycka till :)

2012-06-02 @ 13:31:29
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0